Kryzys ekonomiczny, który panuje na całym świecie zmusza przedsiębiorców do stosowania coraz nowocześniejszych i bardziej wymyślnych rozwiązań. Zwłaszcza marketingowcy mają co robić, gdyż to w dużej mierze na ich barkach spoczywa obowiązek docierania i informowania jak największego grona potencjalnych odbiorców.

Poznańskie sklepy internetowe dobrze prosperują

sklepy internetoweSpecjaliści czy menedżerowie do spraw marketingu przyznają wprost, że maja ręce pełne roboty, zwłaszcza, że muszą stale kombinować i wymyślać nowe metody dotarcia do klienta oraz zwrócenia uwagi na swoje przedsiębiorstwo. Jak podkreślają stosowane dotychczas współprace z agencjami reklamowymi czy też prowadzenie strony internetowej to działania, które mogą nie zadziałać w dobie kryzysu. ,,Ludzie są coraz bardziej świadomi oraz coraz bardziej wymagający. Nie wystarczy jedynie podejmować tradycyjnych działań żeby dotrzeć do klienta. Musimy stosować coraz nowocześniejsze metody, korzystać z tak wyszukanych metod jak grafika 3d czy też unowocześnianie logo.” – przyznaje jeden z menedżerów do spraw marketingu. Jego opinię pozatwierdzają także inni: ,,Jeszcze kilka lat temu wystarczyła współpraca z agencja reklamową oraz prowadzenie strony www. Dziś to absolutne minimum nie zapewniające nawet szans na dotarcie do klienta finalnego. Obecnie na przykład prowadzenie dobrze prosperującego sklepy internetowe poznań to także dobre działanie marketingowe, ale nie można się też obyć bez na przykład kont na portalach społecznościowych, na których stale informujemy o tym co dzieje się w firmie. Dobrze prosperująca firma ma naprawdę sporo obserwujących trzeba zatem komunikować się z tymi osobami.

Często za pośrednictwem właśnie konta na portalu społecznościowym informujemy klientów o zniżkach, przecenach, wyprzedażach czy innego rodzaju akcjach promocyjnych. Mamy pewność wówczas, że dotrzemy do odpowiedniej liczby klientów.” – przyznaje inny specjalista do spraw marketingu.