Czym cechuje się intrygujący film reklamowy?

filmy reklamowe

Dobra reklama, czyli jaka? Niemalże każdy kreatywny pomysł mógłby w tym przypadku stać się trafną odpowiedzią, jednakże nie bez powodu jedną z kluczowych zasad w projektowaniu narzędzi reklamy jest zasada Pareto, która mówi, że około 80% zysku przedsiębiorstwa generuje 20% trafnie dobranych treści reklamowych.

Filmy reklamujące usługi

filmy reklamoweDobrze opracowany content, profesjonalny merchandising, viral, corporate identity i wiele innych to składowe całokształtu strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Rozwój innowacji oraz nowych technologii wywiera wpływ niemalże na każdą z gałęzi gospodarki. Proces transformacji cyfrowej sprawił, że współczesne postrzeganie rynku wiąże się przede wszystkim z transakcjami finalizowanymi za pomocą płatności internetowych. Zakupy online stanowią obecnie ponad 30% wszystkich sprzedaży, stając się tym samym jednym z największych potentatów treści reklamowych. Krótkie spoty audiowizualne prezentowane w rozmaitych witrynach internetowych, profilowanie publikacji na podstawie wyszukiwanych fraz to tylko niektóre z przykładów reklamy w Internecie. Nie od dziś jednak wiadomo, że skuteczne rozpowszechnianie publikowanych treści to połączenie kilku różnych form przekazu informacji za pomocą ruchomego obrazu, dźwięku oraz komunikacji werbalnej i niewerbalnej, z którą mamy do czynienia w popularnych spotach w telewizji czy stronach internetowych.

filmy reklamoweJeżeli interesują nas filmy reklamowe z Warszawy, warto rozważyć możliwość podjęcia współpracy z domem produkcyjnym, zajmującym się przygotowywaniem koncepcji audiowizualnych w ramach filmów promocyjnych dla przedsiębiorstw, intrygujących virali, postprodukcji czy atrakcyjnych animacji. W natłoku publikacji o różnej tematyce w trakcie przygotowywania konspektu wideo dobrze jest postawić przede wszystkim na oryginalność (np. za pomocą przygotowania intrygującego hasła reklamowego) oraz nawiązać do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa, która pozwoli na sprawne budowanie ciągu skojarzeń w umyśle potencjalnego klienta, dzięki czemu mamy o wiele większą szansę na to, aby zostać zapamiętanym. Dobrze przygotowany spot reklamowy cechuje się także ciekawą merytoryką, uwzględniającą jednocześnie istotne informacje dotyczące prezentowanej oferty przedsiębiorstwa, umiejętnie przeplataną z językiem korzyści, który pozwala dostrzec zalety danego rozwiązania oraz płynące z niego korzyści.

Warto mieć na uwadze również fakt, by w przygotowywanym przez nas filmie reklamowym znalazł się również logotyp firmy, dzięki czemu nie tylko podkreślimy swoją tożsamość na rynku, ale również zwiększymy szanse na to, aby zostać zapamiętanym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *