Różne rodzaje reklamy 3D

Różne rodzaje reklamy 3D

Nowoczesne sposoby na reklamę są zawsze w cenie. W końcu klienci są już opatrzeni ze starymi, sprawdzonymi metodami promowania firmy, więc trzeba sięgać po coś ciekawszego, bardziej atrakcyjnego dla odbiorców. Wariantów jest bardzo dużo, a agencje reklamowe na pewno zaproponują każdemu klientowi opcję odpowiednią do profilu prowadzonego przez niego działalności gospodarczej.

Atrakcyjna reklama 3D

reklama 3dZ pewnością bardzo ciekawym rozwiązaniem jest reklama 3D w Warszawie. Konstrukcje przestrzenne są bardziej atrakcyjne i bardziej przyciągają wzrok niż reklamy ,,płaskie”, dwuwymiarowe (2D). Warszawa to bardzo duże miasto, więc stanowi idealne miejsce dla eksperymentowania z reklamą. Również tu firmy muszą inwestować w różne, innowacyjne metody reklamy, bo konkurencja jest bardzo duża i trzeba się jakoś wyróżnić, by przyciągnąć klientów. Reklamą 3D może być na przykład totem reklamowy. Jest to bardzo wysoka (mająca kilka metrów) pionowo ustawiona konstrukcja. Dostępne są opcje z podświetleniem i bez. Przykładem totemu może być konstrukcja widoczna na każdej stacji benzynowej, pokazująca aktualne ceny benzyny. Totemy sprawdzają się też przy wjazdach do firm. Można na nich umieścić logo przedsiębiorstwa, hasło reklamowe, a także strzałki pokazujące w którą stronę należy się udać by dojechać do biura czy magazynu.

reklama 3dReklamą 3D mogą być przestrzenne litery. Do wyboru są modele montowane na ścianie budynku (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz) oraz litery stojące, które można ustawić przed siedzibą firmy, czy np. na boisku piłkarskim za liniami bocznymi. Litery układające się w nazwę firmy to prosta, acz interesująca forma reklamy. Trzecia sprawdzona opcja na reklamę 3D to kasetony reklamowe. Często zastępują one szyld sklepu, jednak mogą także stanowić nowoczesny słup reklamowy dla prezentacji oferty kulturalnej miasta. Mają one kształt prostokąta ustawionego pionowo na krótkiej, szerokiej nóżce. Dookoła znajduje się aluminiowa ramka, a w środku żarówki ledowe. Ramkę się otwiera i wsadza do niego wydrukowany kolorowy plakat z ofertą firmy czy z informacjami o koncertach i wystawach. Reklama przestrzenna może przybierać różne formy i każda z nich na pewno będzie atrakcyjna dla przedsiębiorcy.

Totemy, kasetony i litery przestrzenne, podobnie jak billboardy czy gigantyczne balony z nadrukiem na pewno przyciągną wzrok każdego, kto koło nich przejdzie. Trzeba zaznaczyć również, że takie rodzaje reklamy trójwymiarowej nie wiążą się z ogromnymi wydatkami, w porównaniu do tradycyjnych sposobów reklamy.

Dodaj komentarz

Close Menu