Różne sposoby na oklejenie samochodów

Różne sposoby na oklejenie samochodów

Reklama mobilna jest skuteczna, ponieważ pozwala na dotarcie do dużej grupy klientów. Rozstawiony w jednym miejscu baner zobaczą tylko osoby, które akurat będą przechodzić tam, gdzie on się znajduje. W przypadku reklamy na samochodzie przekaz marketingowy może dotrzeć do nieporównywalnie większej grupy potencjalnych klientów.

Profesjonalne oklejanie samochodów

oklejanie samochodów Nic więc dziwnego, że coraz większa rzesza firm decyduje się na oklejanie pojazdów. Jakie są opcje do wyboru? Warto zaznaczyć, że obklejać można dowolny pojazd. Są to najczęściej samochody osobowe, dostawcze lub ciężarowe. Jednak dobra firma obklei także quad, motocykl, czy pojazdy komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy). Dzięki temu zawsze można wybrać odpowiednią opcję dla firmy. Na przykład dostawy jedzenia często jeżdżą skuterami, natomiast firmy przeprowadzkowe zawsze mają auta dostawcze. Firma z każdej branży może okleić swój pojazd firmowy. Kolejna kwestia to rodzaj oklejania. Dostępne jest częściowe lub całościowe oklejanie samochodów w Poznaniu. Opcja częściowa jest dobra wtedy, kiedy nie mamy dostatecznych funduszy na całościowe oklejanie, jak również na pojeździe chcemy umieścić tylko dane kontaktowe i nazwę firmy. Najczęściej takie okleiny umieszcza się na bagażniku lub na bocznych drzwiach auta.

oklejanie samochodów Zwykle są to pojedyncze literki, choć można wyciąć też cały napis na jednym kawałku folii. Jeśli jednak chcemy by na pojeździe znalazły się grafiki lub fotografie to lepiej jest wybrać opcję całościową. Tutaj także wyróżnia się dwie opcje. Pierwsza to oklejenie pojazdu wraz z oknami, a druga – bez nich. Na szybach stosowana jest folia one way vision, która pozwala na zachowanie widoczności z wnętrza pojazdu, a jednocześnie z zewnątrz reklama jest czytelna. Pozwala to także na zakrycie szyb, przez co osoby postronne nie będą widziały co znajduje się w aucie. Również wybór folii ma duże znaczenie. Folia wylewana jest droższa, ale pozwala na idealne pokrycie całego pojazdu. Dawniej popularniejsza była tańsza folia monomeryczna, której żywotność jest krótsza. Zwykle okleina na aucie trzyma się przynajmniej przez dwa-trzy lata.

Wszystko zależy od tego, jaka folia została użyta, jak dobrze została nałożona. Również intensywne czyszczenie auta na myjkach automatycznych nie sprzyja okleinom. Reklama mobilna na samochodzie, czy innym pojeździe firmowym to doskonała okazja do zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa. Taka reklama nie kosztuje dużo, a jednocześnie będzie ,,działać” przez wiele lat. Jeśli firma nie chce całościowo oklejać pojazdu to zawsze może wybrać opcję częściową.

Dodaj komentarz