Widoczna reklama na auto

reklama na auto

Najnowsze badania prowadzone przez wybitnych psychologów dowodzą, iż w dalszym ciągu zdecydowanie najsilniej oddziałuje na nas obraz. Jesteśmy bowiem silnie ukorzenieni w kulturze wzroku, wszędobylskie reklamy zewnętrzne skutecznie przykuwają naszą uwagę. Z tego też powodu wśród reklamodawców w dalszym ciągu sporą popularnością cieszą się reklamy zewnętrzne, które montuje się współcześnie nie tylko na specjalnie przystosowanych do tego bilbordach, ale również m.in. autach.

Reklama przyklejana na samochód

reklama na autoReklamodawcy bardzo szybko dostrzegli, że doskonałym nośnikiem reklam może być mobilny samochód, który może się przemieszczać. Reklamy na autach mogą być więc znacznie bardziej skuteczne od standardowych reklam zewnętrznych, które ulokowane są w jednym konkretnym miejscu. Każdego dnia przemierzamy samochodem spore dystanse, nasza reklama umieszczona na karoserii samochodu, a nawet i szybach, przemieszcza się więc wówczas również z nami, dzięki czemu możemy dotrzeć do znacznie większego grona potencjalnych klientów. Warto również zauważyć, że reklama umieszczana na samochodach uchodzi za najtańszą formę promocji, reklama na auto w Łodzi w zależności od rozmiarów danego nadruku kosztuje około 1500 zł. Inwestycja ta bardzo się więc opłaca, ponieważ dobrze naniesiony nadruk utrzyma się na naszej karoserii przez dłuższy okres czasu.

reklama na autoW jaki sposób umieszcza się owe materiały promocyjne na autach? Wbrew pozorom montaż tego typu reklam jest stosunkowo prosty. Na rynku funkcjonuje obecnie wiele firm, które zajmują się produkcją oraz montażem reklam samochodowych. W pierwszej kolejności grafikę projektuje grafik, który ustala z klientem wszelkie detale dotyczące tego jak dana reklama ma wyglądać. Jeśli projekt graficzny zostanie zaakceptowany przez klienta należy przeskalować rozmiar auta – musimy się bowiem liczyć z tym, że pojazd ten posiada przestrzenny kształt, proces nanoszenia reklamy musi być więc niezwykle precyzyjny i przemyślany. Ostatni krok polega na wydruku grafiku na specjalnej folii, którą przykleja się następnie na wybranych częściach karoserii czy szyb. Na samym końcu warto również wspomnieć o tym, że dobrze naniesiona reklama jest bardzo solidna i wytrzymała.

Naniesiona na auto folia jest ponadto wodoodporna, nie musimy się więc obawiać tego, że pod wpływem wilgoci po jakimś czasie się ona odklei. Na utach umieszcza się najczęściej loga firm, coraz większą popularnością cieszą się jednak również materiały promocyjne, na których znajdują się chwytliwe hasła reklamowe czy przykuwające uwagę zdjęcia przedstawiające dane produkty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *